Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΛΕΕΙ


Να σταματήσω μια στιγμή
να συγκρατήσω την ανάσα μου
που πάει κι έρχεται
και τίποτα δε λέει.

Να σταματήσω στην άκρη του χρόνου
να σβήσω την εικόνα μου
που όλο θέλει
και τίποτα δε λέει.

Να κρατήσω το στόμα κλειστό
να κλείσω τα μάτια
μέχρι να βλαστήσει η σιωπή
που κάτι πάει να πει
και τίποτα δε λέει.

Δεν έχω τίποτα να πω
κανείς δεν έχει τίποτα να πει
κι αυτές οι λέξεις στο χαρτί
που πάνε κι έρχονται στα κοιμισμένα βλέφαρα
είναι από αίμα
που πάει κι έρχεται
και τίποτα δε λέει.

Κι ο νους μου πάει κι έρχεται
και το δικό μου αίμα θέλει
και τίποτα δε λέει.

Ετσι το ποίημα θα μείνει ανείπωτο
μια αόρατη ουλή πάνω στην καρδιά μου
που κάτι θέλει να μου πει

και τίποτα δε λέει.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου