Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



 ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ

 Με τη χαρούμενη καρδιά μου
 σαν κάθομαι και στοχάζομαι
 ατενίζοντας το διάστημα
 μελετώντας την εικόνα μου στην αιωνιότητα
 καθώς τα πάντα υπάρχουν την ίδια στιγμή
 αδιαφορώντας για τη χάρη.

 Βλέπω τη λαμπερή γη να γλιστράει
 στον ουρανό της
 τους ανθρώπους να χάνονται στην σκιά τους
 ψηλά τ' αστέρια να τραγουδούν
 τα δικά τους τραγούδια.

'Ολα σε μια κίνηση που δεν είναι πραγματική.
                       
 ..........................................

'Ολες οι μορφές είναι κενές
 σ' έναν κόσμο του τίποτα

 Κι εγώ ανάμεσα στην παρουσία και την απουσία
 είμαι στο κέντρο του παντός

 Που πάει να πει στου τίποτα το κέντρο.




2 σχόλια:

  1. Υπέροχο!!!!!!!!!
    Χρόνια πολλα χρόνια καλά με ευωδιές αγάπης και χαράς .
    Ευχές ψυχής Σταυρο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ καλή μου Λένα μέσα απ' την καρδιά
      μου για τις όμορφες ευχές σου!!!!
      Να'σαι καλά και η ψυχή σου πάντα μέσα στο φως
      και την αγάπη!!!

      Διαγραφή