Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

ΚΑΠΟΥ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ



 ΚΑΠΟΥ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ

 Βυθίζομαι μέσ' στη σιωπή
 και χορταίνω τον καιρό.
 Το μέλλον έπαψε να είναι αλάτι
 στα μάτια μου.

 Βλέπω έξω αυτό που υπάρχει μέσα μου
 ακούω μέσα μου αυτό που υπάρχει έξω.

 Είμαι όλες οι επιλογές και καμία
 όλα τα πρόσωπα και κανένα
 η μια στιγμή που χύνεται στην άλλη
 σκέψη που επιστρέφει στο κενό.

 Ο χρόνος μου ακέραιος
 όπου τίποτα δε συμβαίνει
 εκτός από φως και σιωπή.

 Κάπου πιο πέρα από μένα
 τον ερχομό μου περιμένω.



2 σχόλια:

  1. Αυτή η υπέροχη χρωματιστή γραφή σου !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλό σου βράδυ Σταυρο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου Λένα
      για τα καλά σου λόγια!!!
      Να έχεις ένα γλυκό βράδυ και μια υπέροχη
      Ανατολή όλο φως κι αγάπη!!!

      Διαγραφή