Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2020

ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ Τ' ΟΥΡΑΝΟΥ



 ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ Τ' ΟΥΡΑΝΟΥ


 Σ' αυτό το καλοκαίρι της λύπης
 μάζευα κλωναράκια από ρίγανη και μέντα στο βουνό.
 Πέρα μακριά πετούσαν τα πουλιά
 σ' έναν ουρανό όλο και πιο κρύο
 που ο ήλιος μάχονταν με τα σύννεφα
 μέχρι να ματώσει.

 Ανέβηκα πιο ψηλά
 στο βουνό τ΄ουρανού
 πίσω απ' αυτό που όσοι ανεβαίνουν χάνονται
 κι ενώ έβλεπα κάτω στη γη
 την τσακισμένη μου ζωή
 Ξαφνικά ένας μικρός άγγελος
 μούσκεψε τα ρούχα του
 βγαίνοντας μέσα από ένα σύννεφο
 και μου χαμογέλασε.



7 σχόλια:

  1. Πόσο τρυφερό !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Χρόνια πολλα χρόνια καλά γεματα όμορφες στιγμές και χαμόγελα !
    Καλημέρα. Όμορφη μέρα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου Λένα για τις όμορφες ευχές σου!!!
    Να είσαι πάντα καλά!!!Καλό μεσημεράκι να έχεις και μια υπέροχη
    μέρα με φως στην ψυχή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλήμέρα Σταυρο . Ευχομαι να εισαι καλά
    Όμορφο Σαββατοκυριακο να εχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ καλή μου Λένα για το ενδιαφέρον σου!!!Είμαι καλά
      αλλά έλειπα στο χωριό και δεν είχα καμιά ηλεκτρονική επαφή!!!
      Τώρα επέστρεψα!!!Να΄σαι πάντα καλά!!!Σου εύχομαι από καρδιάς
      κι εγώ όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

      Διαγραφή
    2. Να εισαι καλά Σταυρο. Δυσκολοι καιροί
      μα θα τους περάσουμε . Δυναμη ψυχής και χαμόγελο !

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλα . Να σαι γερός, δυνατός , να χαμογελας
    να ναι ολάνθιστος ο κήπος της ψυχής σου γεμάτος φως κι αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ μέσα απ' την καρδιά μου Λένα.Να είσαι πάντα
      καλά και να γράφεις τα υπέροχα ποιήματά σου .Και η δική σου
      η ψυχή είναι γεμάτη φως κι αγάπη.
      Σ' ευχαριστώ και πάλι που με θυμήθηκες!!
      Η καρδιά σου είναι ένα κλαδάκι που ανθίζει!!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή