Σάββατο 16 Μαΐου 2020

ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΑΓΡΥΠΝΟΣ



 ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΑΓΡΥΠΝΟΣ



 Μια παγερή σελήνη πάνω στα μάτια μου
 ο άνεμος των άστρων στρώνει την αυλή μου
 με σμαράγδια.


'Ερχονται νυχτοπεταλούδες απ' τα βάθη της νύχτας
 κι εγώ μαζεύω σφένδαμους υγρούς απ' τη δροσιά.

'Επινα κρασί όλη τη νύχτα
 τα μεθυσμένα μάτια μου
 έχουν θαμπώσει τα λουλούδια.

 Σταμάτησα πια να παίζω με τις λέξεις
 κι έχω χάσει το δρόμο που με πάει στον ουρανό.

 Θα μείνω άγρυπνος
 ν' αφουγκραστώ τα δάκρυα των τριζονιών.    



 


2 σχόλια:

  1. τα μεθυσμένα μάτια μου
    έχουν θαμπώσει τα λουλούδια.!!!!!!!!!! Τι γράφεις !!!
    Αγρύπνια ομορφιάς !!!!!! Καλό σου βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου Λένα!!!
    Να είναι το βράδυ σου γεμάτο απ' το φως των αστεριών κι η καρδιά σου
    γεμάτη αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή