Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

Τ ' ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ







                      Τ ' ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ


                'Ηδη
               απ΄ της ζωής μου το ξύπνημα
               συνειδητοποιώ πως ονειρεύομαι
               και πως τ' όνειρο δεν είναι καν δικό μου.

              'Οταν φτάνει η στιγμή να θυμηθώ
               των βασάνων μου την αιωνιότητα
               κι όσα σιωπηλά κι άδικα έχω διατρέξει
               στο παράπονο που έχω μέσα μου
               έστω και μες στον αρχαίο βυθό
               του ύπνου μου
                                    και του ονείρου                

                                                           που χάθηκα

              'Ερχεται ο χορευτής
               με τα σκονισμένα πόδια
               εκείνος ο κυνηγημένος Θάνατος
                                                           και κυνηγός
             

               και κλαίει μαζί μου.
        








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου