Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ






                              
  ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ
 


  Καθώς ο ήλιος ανοίγει τους ανθούς του
  κι η νέα αυγή διώχνει τη σκόνη
  απ' τα μαλλιά του Κόσμου.
 
  Τα βήματά μου δεν είναι πια ο δρόμος
  αφού διαβάζω τη γη στις δυο μου παλάμες
  κι έχω ενδυθεί το πρόσωπο τ' απείρου

  Δεν είμαι πια έρμαιο του λευκού
  και του μαύρου φωτός

  αλλά ο περιπλανητής του λόγου της φωτιάς.

                                                                                    

                                                                       
                                                                                                                                     


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου